2010. február 16., kedd

Julianna

Édesanyám névnapjára készítettem ezt a dobozt. A fa dobozban eredetileg finom csoki volt. A külső szín is adott volt, lévén gyárilag pácolt.
A hímzést kissé átalakítottam, főleg a színeket, illetve ahol nekem a belső keret van, ott az eredeti mintában egy angol felirat volt, ami egyáltalán nem illett az alkalomhoz. Egy darabig alkotói válságban voltam ezzel az üres területtel kapcsolatban, de aztán a külső keretet megismételve gombostű tartó lett belőle. Ez használatban látszik az utolsó képen.
Igazából ez volt az első doboz, amit hímzéssel és ilyen módon díszítettem és bevallom, nagyon büszke vagyok rá, mert igen szépen sikerült.
A "keretet" is magam készítettem: a hímzéshez használt színekből sodortam zsinórt. A belsejét pedig mindenféle jóval töltöttem meg, hogy Anyu is kézimunkázhasson kedvére.
Nagyon tetszett neki, főleg, mikor elárultam, hogy az anyagot is magam festettem, méghozzá kávéval, hiszen ő is nagy kávés :)
A néhány rózsaszín gyöngyöcske a hímzésben már inkább csak ráadás...







3 megjegyzés: