2010. március 3., szerda

Fekete lyuk

Biztos, hogy mindenkinél van egy fekete lyuk. Ahova bekerülnek dolgok, aztán vagy soha, vagy csak nagyon nehezen kerülnek elő. Szekrény, fiók, szoba, ilyesmi. Nálunk a pince az. Eszméletlen, szerintem jobb, mint a Bermuda-háromszög. Önálló életet él. Vagy kis manók lakják, a gonoszabb fajtából. Expedíciós jelleggel néha lemegyünk, rendet teszünk, de mindig azt veszem észre, hogy káosz alakul ki.
Karácsony után - amikor vége lett az ajándékgyártásnak és a vásárra készülődésnek - a bűntanyámon (varró- és hobbiszoba) rendet tettem. Már az sem volt kis vállalkozás, volt ott minden: apró ördög, rövid nyakú zsiráf, máig harcoló háborús alakulatok... és persze százféle csoda, amik mind-mind beindították a fantáziámat egy-egy újabb kézimunkához.
No de van nekünk egy Irodának "csúfolt" 20 nm-es helyiségünk, ami a legveszélyesebb része a házunknak. Kinőtt vagy még éppen nagy gyerekruhák, számítógép alkatrészek, szezonális holmik, tankönyvek, papírok, madzagok, kütyük és bütyük elképesztő halmaza. ÉÉ (=Életem Értelme = a férjem) már többször rendet tett, mint ahogyan én is, és mégis... a mútkor jött a gázórás, komoly túlélőtúra volt őt elkalauzolni az eszközig :)
Azért írom mindezt, hogy feltételezett támogatásotokból erőt merítve alászálljak, mert meg kell keresnem egy papírt. Ugyanis drága kisfiam ma hajnalban addig játszott ÉÉ telefonjával, amíg 3-szor rosszul adta meg a PIN-kódot. Most ennek a papírját vadászom. És kellően meg vagyok rémülve a feladat nagyságától.
Ráadásul rendszerező elmém számára is szégyen, hogy az a szoba így a fejünkre (vagy inkább a talpunkra) nőtt.
Most ettem, ittam, szippantottam egy nagyot a napfényes levegőből, pulcsit veszek, belekapaszkodom egy bögre kávéba és lemerészkedek a Lyukba... ha nem lenne tőlem több bejegyzés ezután, küldjétek a Háztartási Kommandót, hogy szabadítson ki.
És ha van hasonló Lyukatok, írjátok meg, Ti hogyan tartotok ott rendet (tartotok egyáltalán?).

1 megjegyzés:

  1. szia Zsuzsi
    no meglett a PUK kód?
    jaj jaj nálunk van lyuk meg káosz. de errőé majd később :)

    VálaszTörlés