2010. június 11., péntek

Első PIF ajándékom

Jucónál jelentkeztem a PIF játékra (amit én is meghirdettem). Jucó nagyon gyors volt és ma egy csodálatos csomagocskát hozott tőle a postás.
Ezt a gyönyörű, hímzett képet kaptam tőle, ami egyszerűen csodaszép. Nagyon kedves a mintája, nagyon barátságosak a színei és pont passzol hozzá a keret.
Jucó azt mondta, hogy így mindig lesz itthon virágom :).
Már meg is lett a helye a konyhaablakomban, egy apró, sárga virágú bokrocska és egy ficus benjamin között. Ahányszor arra megyek, mindig látom és örülök.
A csomagban lapult még két tavaszi-zöld keresztszemezni való anyag és igazán tavaszi-nyári színvilágú selyem hímzőfonal. Olyan gyöngyörűségesek, hogy már azon is élmény gondolkodnom, vajon mire fogom felhasználni őket.

És itt szeretném megjegyezni minden állandó olvasómnak és látogatómnak, hogy köszönöm! Köszönöm, hogy jöttök, olvastok, kommenteltek. Rettentően jól esik egy közösség tagjának lenni, még úgy is, hogy nem ismerlek titeket személyesen. De sokatokat már régóta olvaslak és így olyan, mintha már sokszor találkoztunk volna.
A PIF játék pedig bizonyság arra, hogy ebben a pénzközpontú, sikerhajhász világban még élnek olyanok, akik számára az ajándékozás, a kedveskedés "csak úgy" fontos. Remélem, hogy egyre több hasonló kezdeményezés lesz ezután is, egymás és a magunk gyönyörűségére! Nálam is van még két hely, jelentkezzetek, mert nem csak kapni, hanem adni is jó!




A fényképeket Jucótól kaptam, ezúton köszönöm neki (ezt is)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése