2010. június 14., hétfő

Gyöngyös tűtartó / Beaded needlebook

A múltkori három oldalas fonal- és ollótartó után most elkészült ez a gyöngyökkel díszített tűtartó. Belsejének bal oldala tűk tárolására, a vatelinnel bélelt, gyöngyökkel húzott jobb oldala pedig tűpárnaként használható.
100%-ig kézzel készült, a díszítésként körbefutó zsinór fonalát én festettem és csavartam. Külső mérete: 11x11 cm.
Megvehető a Meskán vagy a Csajoskincsek oldalán. Ha addig nem talál gazdára, eljön velem a vásárba.

This is a needlebook with beads. 100% hand made, thread is hand dyed by me. If you want to buy you can see it on Meska or Csajoskincsek.
It is 11x11 cm.

ELKELT!
De ha hasonlóra vágysz, elkészítem Neked!
Remélem, új gazdája, Juszti jó hasznát veszi majd. Köszönöm a vásárlást!









2 megjegyzés:

  1. Szia, épp rácsodálkoztam ma a meskán erre a tűtartóra. Nagyon finom darab, tetszik...

    VálaszTörlés
  2. szép lett Zsuzsi. rendelnék egyet:)

    VálaszTörlés