2010. július 8., csütörtök

Tartó / Keeper


Ismét egy tű- és ollótartó (plusz tűpárna) készült, ezúttal kék színvilágban. A mérete nagyobb, mint az előzőek, 11 x 22 cm.
Fedlapján a vatelin bélés, és a gyöngyös húzás ad keretet, belül filc tűtartó, másik oldalán hímzett gumival megoldott ollótartó. Az ollótartó kis zsebecskéjét szintén gyönggyel húztam, az alatta lévő két réteg vatelin miatt használható tűpárnának is.
A záródáson sokat töprengtem, nem akartam megin a szokásos szalagos összekötést. Így végül egy ékszereknél szokásos T-kapcsot használtam.
Ahogy elnéztem, a húzott anyag messziről olyan, mintha szegecselve lenne, és az ezüst szállal rögzített kapocs még erősíti a kincsesláda hatást.
Velem jön a vásárra, és kíváncsian várja, hogy ki lesz az új gazdája :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése