2009. szeptember 9., szerda

Blog-tech



Mai napon kicsit rászántam magam, hogy a blogok beállításait tanulmányozzam.... rá kellett jönnöm, hogy ehhez nem néhány órára, hanem valószínűleg az egész életemre szükségem lesz :)
Egyenlőre a színeket és a hátteret sikerült megváltoztatnom, de a profizmus még messze van.
Majd akkor jön a java, amikor képeket fogok megpróbálni feltenni, persze majd csak akkor, ha elkészítettem a képeket egyáltalán :)
Ami a leendő lényeget illeti: sok-sok UFO-m van, azaz befejezetlen kézimunkám. Sajnos. Vagy nem, mert így amihez kedvem van, biztos, hogy van belőle. Majd írok listát, de most nem ezt akartam mondani, hanem: találtam egy szép ingyenes mintát, ezt itten

A kép alján látható címről ingyen letölthető, vagy kép mentése másként innen is. Szóval: ebből szeretnék majd tűpárnát készíteni édesanyámnak születésnapjára, amihez meg is szereztem a fonalakat, többek között két Kreinik fonalat is. Nagyon várom, hogy megérkezzenek, aztán majd szemre összeszedem hozzá a többit is. Tudom, nem egy középhaladó feladat, de azért az én gyakorlatlanabb kezemnek jó lesz.
Fonalakat és - remélhetőleg - a fázisfotókat majd mutatom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése