2009. szeptember 10., csütörtök

Robo-blog

A kezdők kielégíthetetlen kíváncsiságával óránként nézegettem tegnap megdizájnolt blogomat. Gyöngyörködtem benne. Nagyon tetszik, ahogy pl. a látogatószámláló kinéz.
Mivel friss a blog, ezért a tegnap este mért 17 látogatóból én voltam kb. 15. Dehát nem is gondoltam, hogy azonnal ezrek keresnek fel. És mégis! Ma reggelre már több, mint 11 ezer látogatót mért a számláló.
Több alternatíván gondolkoztam: a legszimpatikusabb, hogy két bejegyzésemmel felkerültem a netes blogos bestseller listára, lassan beelőzöm Coelho-t, s a földteke másik felén ezrek olvasnak engem munka helyett. Ennek - valljuk be - csekély az esélye :)
A másik, hogy robotok (mármint programok) látogatják a blogot és kutakodnak hasznos infok után. Hát nem tudom... lehet, hogy megtanulnak keresztszemest hímezni a robotok is a végére, ha eleget keresgélnek, esetleg az én HTML-ben szerkesztett hátterem adja majd az ötletet a nemzetközi űrállomás szoftvereinek hekkeléséhez :)
Mindenesetre úgy tűnik, hogy a számláló nem megbízható, felelősséget tehát nem vállalhatok önnön népszerűségem méréséért.
Azért bízom benne, hogy lassacskán gyűlik majd az olvasóközönség! A számláló meg marad, mert nem hasznos ugyan, viszont szép :)

2 megjegyzés:

  1. Szia,


    nem ment el az ide írt megjegyzésem... :(

    Azt írtam, hogy a swappal kapcsolatban kérdezni szeretnélek, de mélben, viszont nem elérhető a mélcímed a profilodban... Keress meg mélben!

    Nina

    VálaszTörlés