2009. szeptember 19., szombat

Egy-két mutatnivaló


Az ígéret szép szó.... hoztam néhány képet a munkáimról, bár tény, hogy a fényképezésről van még mit tanulnom. De egy vagon gyerek mellett néha bizony választani kell: vagy a kézimunka, vagy a fotós ismeretek.
Váljon mentségemre, hogy bőszen nézem mások kézimunkás blogját és figyelem, hogy milyen kompozíciókat alkotnak. Gyöngyörűek.
Másrészt egy jó gép is kéne, mert ez a teljesen digitális kütyü, ami akkora, mint egy cigisdoboz, háááát... régen még jól működött, most viszont már nagy hátránya, hogy semmit sem tudsz állítani rajta, így sokat variálni nem lehet a képekkel.
No, nem sopánkodok tovább, mutatok (bár van egy, amit még nem lehet, mert szülinapra lesz).


Biscornu fehér Aida-ra
Arany DMC és barackszín Anchor 1+2 szál összefogva

Középen egy-egy arany gyönggyel összehúzva

Egy pici ollóőr Anyunak (Nina freebie-je alapján)

Egy 8x8 cm-es tűpárna, zöld szalagg és gyöngyel körbedíszítve,
a hátulja egy laza szövésű csíkos anyag.
A hímzővászon noname panama, a fonal Anchor


Az első - de biztos, hogy nem az utolsó Kiri-kendő
100% akril fonalból, hófehér, meleg és puha
170x80 cm blokkolás után

KözelKiri

És végül, de nem utolsósorban: nem bírtam ki, és - amellett, hogy egy új kendőt is kezdtem - belekezdtem a Madárkába: ez az egyik új fonal, amit Judittól vettem (azon a bizonyos szuper jó áron!). Némileg módosítottam a mintán, de csak abból a szempontból, hogy bizonyos öltések helyett gyöngyöket tettem (a legkisebb méretű kása, türkizkék színben). Az eredeti kihímzett darabot megnézhetitek itt.

Anyag: Zweigart Lugana Platinum
két szálon egy szállal
Fonal: Anchor multicolor

közelről...

Persze ez nem minden, de a többit majd legközelebb :) És tervbe vettem, hogy megosztom mindenkivel a linklistámat, mert rengeteget összeszedtem az elmúlt egy évben, több témában, talán mindenki talál hasznosat majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése