2009. szeptember 14., hétfő

Otthon - tenni, venni, de leginkább lenni

Nagyon jó hely az Internet! Főleg az olyan földhözragasztott anyukáknak, mint én. Ma véletlenül eltaláltam Via oldalára, ahol nagyon praktikus tanácsokat olvashatunk rendszerekről, otthonról, szervezésről.
Nálunk három gyerek van. Plusz két felnőtt. Plusz kert. És egy nap csak 24 óra (bár szerintem inkább 33, mert vannak órák, amik olyan strapásak, hogy duplán számítanak...). És ha valakinek Élete Értelme sokat dolgozik, akkor rá marad minden. Gondolom nem kell részleteznem, hogyha a gyermekek amplitúdója a csecsemőtől az iskolásig mozog. akkor mi mindenre kell figyelni. Ráadásul ott a kézimunka ugye. Tudom én, hogy más is fanatikus, sokszor meggondolom, hogy igyak-e egy pohár vizet, vagy inkább kössek még egy fordított sort :)
De komolyan: én mindig gondban vagyok: gyerekruha válogatás, szekrényösszepakolás, kert, játékszortírozás, néha a benti növényekkel is kéne foglalkozni, no meg a gyerekekkel is... a lista végelen, az időmmel ellentétben. Pedig jó szervező vagyok, de sokszor elveszem a teendők között.
Via oldalán - bár még nem tudtam végigböngészni teljesen - nagyon jó tippek vannak, érdemes bekukkantani, még akkor is, ha nem vesszük át teljesen, de biztos, hogy mindenki talál benne megfogadni valót.
Más: elkészültem életem első Kiri kendőjével, fehér, puha és meleg. Képekkel majd jövök, ha drága Uram segít, mert még én sem tudom saját magam hátulról fényképezni :) Plusz mutatok majd saját mintájú kendőt, egy kicsit felspécizve, ez szülinapi ajándék lesz. És ráadásnak majd egy xszemes tűpárna, jó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése