2009. október 13., kedd

Elsők


Régen jelentkeztem, leginkább azért, mert a hidegfront nagyon megvisel. Úgy tűnik, hogy vénségemre :) frontérzékeny leszek, persze biztosan nem használt a csontjaimnak a három babanövesztés sem, mindenesetre most úgy fájnak, hogy csak na.
De végül is ez itt nem népi sirató, hanem kézimunka-blog, szóval azért mégiscsak mutatok ezt-azt.
Az első egy régi darabom, nagyjából fél éve csináltam, ez az első hardangerem... Az anyaga noname panama, a fonalat is gyakorlónak választottam. Azért egészen jól sikerült, és többen biztattak, hogy alkossak belőle valamit. Hát ő lett az:


Azért érzem én, hogy hol és mit kell gyakorolni :)
A következő két darab is első, merthogy hétvégén eljutottam drótékszerkészítő tanfolyamra, ahol is az alapelemek gyakorlása, illetve az eszközhasználat elsajátítása után ezt a kis virágmedált készítettem. Tényleg alapmunka, de azért ezüstözött drótból készült, 8 éves Petrusom legnagyobb örömére. Rendelt hozzá kék szalag nyakbavalót, hétfőn már ebben ment iskolába :)


És hogy a vasárnap este ne teljen tétlenül, a kis drágám rendelt hozzá gyűrűt is, mondván, nem baj, hogy csak sárgaréz gyakorlódrót van itthon, és én sem értek még ehhez igazán, plusz kúposfogó sincs, azért csak hajrá! :) No ő sikeredett (este fotóztuk, a tulajdonos kezén látható):


Már nagyon várom, hogy visszajöjjön az autónk a szervízből és akkor drága uramat elszalajthatom a megfelelő fogóért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése