2009. október 1., csütörtök

Vegyes


Már régóta nem jelentkeztem, ennek többek között az is oka, hogy nagyon lassan múlik itt nálunk a betegség, plusz az iskolai pótlások is sok időt vesznek igénybe.
De azért haladtam. Most már megmutathatom a felturbózott kendőt, mert megkapta az ünnepelt.


A méret: 170 cm x 70 cm
A fonal: perui gyapjú, türkiz színben


Itt látszik jól, hogy a csipkekötés során
képzett sávokba 6mm-es selyemszalagot fűztem




A gerincvonalat szélesebbre csináltam, mert így jobban
harmonizál a viszonylag vastag fonallal.
A kötés: 1 sima, 1 fordított, 1 sima

Haladtam a Madárkával is, bár nem sokat, a két arany virág készült el, mert mint korábban említettem, nem bírtam magammal meg a szarkatermészetemmel, és muszáj volt valami kis csillogóst beletennem... A felső virágnak még hiányzik egy szirma.


És ami lekötött néhány napig: Petrusomnak most lesz a névnapja, s mivel sikerült ráragasztanom a kézzel készült, hímzett dolgok szeretetét, ezért ezt a kis tündér által őrzött P betűt kapja, persze nem így, hanem dobozra rádolgozva, csak az még a hétvége zenéje :)

A tündérke hajában franciacsomók vannak, ezekre
különösen büszke vagyok, mert most csináltam "élesben" először :)

Készült még Juditnak is ajándék, de azt nem mutathatom, mert még nem kapta meg! És dolgozom egy Luna Moth kendőn is, de nem valami látványos a haladásom, mert az csak esténként kötöm, mikor Petrusnál ücsörgök, várva, hogy elaludjon. Ez azt jelenti, hogy kb. 3-4 sor a napi haladás :( De lehet, hogy ha most befejezem a keresztszemes dolgokat, akkor megint inkább a kötés lesz a középpontban!

2 megjegyzés:

  1. Láttom azért haladgatsz , kíváncsian várom a madárkás folytatását. Én is letöltöttem a mintát már:))))

    VálaszTörlés
  2. Igen, igyekszem, hogy Anyu szülinapjára készen legyek. De előbb a tündéres doboz... Remélem, hogy Te is kihímzed, ha igen, légyszi majd küldj egy képet!

    VálaszTörlés