2009. október 4., vasárnap

Tündérnek tündérdoboz


Elkészült Petrusom névnapi ajándéka :) A dobozzal nagy szerencsém volt, mert véletlenül az egyik nagyobb bevásárló központban találtam rá. Az a szuper benne, hogy a tetejébe eredetileg fényképet lehetne tenni, én ugye a tündérkét tettem, viszont az üveglap miatt a keresztszemes nem fog porosodni, vagy károsodni (ami egy 8 éves esetében nem hátrány ).
Úgy gondoltam, hogy nem esem túlzásokba, a dobozt egyszerűen akrilfestékkel festettem be, alapvetően csontszínnel, és kapott három arany keretet, hogy azért csilli-villi legyen :)
A belsejével nem csináltam semmit, nem szeretném befolyásolni a gazdáját, hogy mit tart majd benne. És mivel már rákapott ő is a hímzésre, ezért tudom, hogy az egy hónap múlva esedékes szülinapjára mikkel fogom meglepni (olló, ollóőr, tűpárna, stb.).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése