2010. április 22., csütörtök

Életem első kreatív díja - Jucótól



Nagy-nagy megtiszteltetés ért, Jucótól díjat kaptam. Nagyon szépen köszönöm, meg vagyok hatva, hiszen az a legnagyobb elismerés, ha valaki, aki szintén alkot, úgy ítéli meg, hogy érdemes vagyok egy ilyen díjra.
Remélem, hogy tényleg született tehetség vagyok, és szorgalommal és kitartással ezt meg is tudom mutatni munkáimon keresztül.

A szabályok:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.
Név: Krizsánné Pálfy Zsuzsanna
Becenév: Zsuzsi, Zsuzska.. és a legszebb "becenév" világon: Anyu
Lakhely: Budapest
Születési hely: Budapest
Magasság: jobb napokon 167 cm, holtfáradtan-meggörnyedten-gyerekért lehajolóban inkább csak 140
Névnap: február 19.
Foglalkozás: gyermeknevelés, családi logisztika, háztartás-organizálás, hosszú távú stratégiai célként önmagam életben tartása mások örömére
Testvérek: Krisztina (=Zsuzsi + 11 év)
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol, német (és nem is annyira beszélt, mint inkább értett)


Gyűjtemény: Nagyon szeretek gyerekeket gyűjteni, már van is három! Később biztosan sokat fognak érni... és van egy egyedi, 1977-es kiadású Dávidom is, de belőle nem gyűjtök többet, egy férj is elég :)
Kedvencek: nagyjából minden, ezen belül eltérés figyelhető meg szezonálisan (napszak, év), hangulatilag, anyagilag...
Cipőméret: 38-as. Onnan tudom megjegyezni, hogy a derékbőségem ennek a 2,5 szerese, a mellbőségem a háromszorosa, ennyi agysejtem marad estére, és valószínűleg ennyi idős leszek, mire nem fogok pelenkázni.
Zsebpénz: a zsebpénz olyan pénzügyi kategória, amit kiskorúak számára hoztak létre, olyan jövedelem, ami nem igényel ellentételezést. Sajna ez rám nem áll, akkor van zsebpénzem, amikor valamelyik kincsem új gazdára lel. De tényleg a zsebemben van, a pénztárcámig nem is nagyon jut el, mert azonnal elköltöm újabb kincsek újabb alapanyagaira.

Álom: arról álmodom, hogy kialhassam magam...
Háziállatok: lásd "Gyűjtemény"-nél :)
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba. Kitettem, az elejére. Itt is köszönöm újra!

Én is szeretném tovább adni valakinek, aki valóban sokoldalú és kreatív. Ő nem más, mint HáromPirosAlma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése