2010. április 5., hétfő

Húsvét

Bár elég rosszul indultunk az ünnepeknek a kocsi miatt, azért mégis nagyszerűen sikerült az idei Húsvét.
Szerencsére minden vásárlást még a kocsi összetörése előtt elintéztünk, úgyhogy az ünnepi hidegtálak, a sonka és a nyuszifészek összes kelléke megvolt időben.
Az egyetlen gondom azzal támadt, hogy a héten megérkezett a megrendelt dekorgumi és a négy hungarocell tojás, ezekből ablakdíszt és dísztojást szerettem volna csinálni, viszont nem sikerült. Pénteken teljesen alkalmatlan voltam mindenre a baleset miatt, szombaton pedig, mikor a kicsik aludtak, csak ültem, kezemben a tojásokkal és egyszerűen nem tudtam semmit kezdeni velük.
Se ihlet, se kézügyesség, se semmi... úgyhogy két óra után letettem a dologról, majd jövőre lesz nyuszis ablakdísz meg tojás.
De azért összeszedtem magam, és a szombat esti ünnepi asztalhoz összeállítottam egy kis csokrot, igen egyedi stílusban: kecskerágó gallyak, egy apró lila virágú bokor ágacskái és egy nagyobb metszett ágas-bogas rész, szintén egy bokorról. Ezek mind a kertünkben nőnek, így azért mégis van a dolognak varázsa. És tulajdonképpen nagyon szép tavaszi színei vannak. Az ágra fellógattam az Anyutól kapott három fa nyuszis képecskét, a csokor közepébe beletettem Petrusom iskolai kifújt tojását, az üvegvázát pedig átkötöttem egy szélesebb szalaggal, masnival.
A fészek egy nagy barna fa tálon van, húsvéti szalvétával letakarva, maga a fészek zöld szizálból formázott, a szélén öt pici fürjtojás-kalapos csibe üldögél (szintén Anyu szerzeménye).
És persze csokihegyek :)
A fotók sajna nem valami profik, talán azért a lényeg látszik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése