2010. április 15., csütörtök

Piros táska-szatyor / Red bag

Most, hogy gyalog közlekedem és ilyen rossz az idő, egy nagyon kedves ismerősöm jön át hozzánk reggelenként, hogy addig vigyázzon Jucusra, amíg én "elszaladok" Gerivel a bölcsibe.
Szerettem volna neki valami sajá készítésű dologgal meghálálni a segítségét, így varrtam neki egy táska-szatyrot.
Mivel Melindának hívják, az áthajtó fülre egy M betűt hímeztem gyöngyből. A táska impozáns: alapja 25x20 cm, magassága 35 cm, plusz a fülek, amiket akkorára hagytam, hogy akár vállon is lehessen vinni. A két erős vászon anyag közé bevarrtam egy régebbi kord anyagomat, így jó erős tartása lett. A füleket szintén ezzel a korddal béleltem, így akár nagyon súlyoknál sem vágja majd a kezet.
Belül az egyik oldalon három zseb van, a másikon egy nagyobb, ezt tépőzárral lehet becsukni, mint ahogy magát a táskát is.
A fotók nem a legtökéletesebbek, elég rosszak a fényviszonyok, de mindenképp szerettem volna megmutatni, mielőtt holnap átadom.
Remélem, hogy örülni fog neki és hasznát veszi majd.

I have a very nice friend, who helps me: she comes to me and stay with my little daughter Jucus while I bring my son to creche.
I would like to "say" thanks with this red bag. This is 20x25 cm and 35 cm long. Her name is Melinda so I made a bead-embroidry: a capital M.
I hope she'll like it and find practical.










3 megjegyzés: