2010. április 24., szombat

Nemez táska / Felted bag

Kísérleti darab készült, s mert szerintem szép és jó lett, Édesanyám kapja Anyák Napjára.
Megkötöttem a táskát tolnai natúr kétágú fonalból, 90 fokon a mosógépben megnemezeltem, aztán selyemszalaggal küllőrózsát, bouillon öltéssel leveleket hímeztem rá. Zöld lenvászonnal béleltem, a füle is abból készült. Tépőzárral záródik.
Mérete kellemes: 11x19 cm, mélysége 7 cm.
Színei natúr tavasziasra sikerültek, de - szokásomhoz híven - a gyöngyökkel egy kis csillogást csempésztem bele.

I knitted this bag then washed-felted. It's embroidered with silk ribbon roses, bouillon leaves and some beads for a little glamour (it's my crazyness...). Lining is a pastell green linen, bag closes with velcro.
It's 11x19x7 cm and will be a surprise to my Mother for Mother's Day.






5 megjegyzés:

  1. gyönyörű! kellemes szín, dekoratív!
    esztétikus....ügyes vagy! tetszik! :-D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dícsérő szavakat, nagyon jól esik, és persze inspirál a továbbiakra!
    Lapappilon: üdv a fedélzeten, remélem, máskor is jársz majd erre :)

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsi , anyukád mit szólt a táskához? Gondolom szóhoz se jutott :D

    VálaszTörlés
  4. Ez valami fantasztikusan finom darab lett! Ámulok és bámulok. :)
    Írd meg az email-címedet légy szíves, vagy küldj egy mailt, hogy a fonalat egyeztessük! Félretettem neked.

    VálaszTörlés