2010. január 27., szerda

Ceruzakuckó

Kalex mintája alapján végre megvarrtam hétvégén ezt a kis ceruzatartót (ami nem is olyan kicsi, mert 50 db ceruza fér bele!). A konyhánkban ugyanis már mindenhonnan ceruzák lógtak, hevertek, mert Gergő és Petra mostanában nagyon szeretnek rajzolni.
Meguntam a rendetlenséget, fogtam ezt a steppelt kockás-birkás anyagot, meg egy kis kék lenvásznat és a szuper szabásminta alapján megalkottam a tartót. Felgöngyölve zsinórral zárható. Gergő nagyon szereti, néha csak annyi a rajzolás, hogy kibogozza, kitekeri, aztán újra felgöngyöli.
És persze egy kicsit nagyobb rend is lett...
A kép pedig a 2. számú GIMP-es próbálkozás. Azért van még hova fejlődni :)

3 megjegyzés:

  1. Szia Melusee,
    nagyon szép darab lett! Nekem nagyon tetszik! :o)
    Remélem nem volt nehéz elkészíteni! Nagyon mutatós ezzel a bocis steppelt anyaggal!
    Örülök hogy megvarrtad! :o)
    Baráti üdvözlettel: Alexa

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    De jó, hogy megnézted! :) A szabásminta abszolút szuper volt, semmi gondom nem volt az értelmezéssel. A bocis anyag meg azért volt jó, mert két lányom van és egy fiam, így a közös használatú dolgok színvilága mindig kényes téma, de ez unisex-nek bizonyult :)
    Úgyhogy mindenképpen várom-várjuk a további mintáidat (a zsepitartódat már kipróbáltam, karácsonyra ilyenekt varrtam a leírásod alapján).
    Üdv: Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Dejóóóóó-dejjóóóóóó! Örülök neki!!! :o)
    Majd még teszek fel hasonló, könnyen elkészíthető dolgokat! :o)

    VálaszTörlés