2010. január 21., csütörtök

XXL ollótartó - végjáték

Az elkezdett XXL ollótartó végre elkészült, s mivel ma viszi a postás Anyunak (aki addig valószínűleg már nem fog engem olvasni), meg is tudom mutatni.
A képekért elnézést, de hétfőn este készültek lámpafénynél... aki a színeket szeretné jobban látni, az itt tudja megtenni.
Hát, nem igazán sikerült asszimetrikusra, pedig szerettem volna, de a szemem nem hagyta magát, csak ennyire. Igazság szerint kicsit elkapkodtam ezt a dolgot, mert nem terveztem előre a mintát, így előbb elkészült a körben futó legyező, s csak utána az inda. Így középen egy kicsit fura, ahogy megszakad az indák sora, de gondolom, nem baj, hogy nem alakul minden a szokásos módon.
Ahogy a múltkor is írtam, volt elképzelésem a fent kimaradó üres hellyel, de aztán az eredeti elképzelésemet elvetettem és inkább az applikáció témakörében gondolkodtam tovább. Sok töprengés és nézelődés után választottam ezt a szitakötőt, bár az első ötletem pillangó volt. A gyöngyből való megfűzése pedig abból ered, hogy szerettem volna valami "3D"-set...
A szitakötőt végül kétszer kellett megfűznöm, az első nekifutásban túl vastag volt a drót, a végén már egy-egy sor negyedórákig tartott... inkább vettem gyöngyfűző drótot és újra elkezdtem. Azért használtam a drótot, hogy legyen a bogárkámnak egy kis tartása, hogy szinte repüljön az virgos indák fölött.
Az ollótartó bélése egy pasztell borsó színű lenvászon, az akasztót pedig magam hajlítottam drótból. Mivel ez egy méretes konyhai ollót fog tartani, a falra akasztva, ezért felül a két oldalán egy-egy pici helyen összevartam az elejét a hátuljával, így az olló súlya nem fogja előrehúzni a tartót. (Lehet, hogy ez így picit bonyolult, ha valaki bővebbet szeretne tudni, megmutatom a képeken....).
No, ilyen lett:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése