2010. január 23., szombat

Órarend

Nem tudom, ki hogyan van vele, én bizony örülök, ha a három csemetémből valamelyikre jut egy kis kettesben töltött idő. Persze az is igaz, hogy ez egyenlőre leginkább Petrusra vonatkozik, hiszen neki egyre kevesebb ideje jut mindenfélére a suli miatt.
Viszont mivel újabban péntekenkét nem marad napközire (ahol ezen a napon nincs tanulás), így már egy óra körül itthon van. Jucus délutáni alvása ekkortájt kezdődik, szóval ha ügyes vagyok, akkor jut egy-két órám Petrával zavartalanul (ekkor készül el a házi is, hogy hétvégén ez senkit se nyomasszon már).
Múlt héten a Lidl-ben voltunk vásárolni, s nem csak cukros dobozokat, hanem 34x24 cm-es 25 színű vastag karton szettet is beszereztem (mellé pedig cuki kis mintavágókat, de ez egy másik poszt lesz...).
Volt hát idő is meg papír is, s a jól sikerült félévi értékelés feletti örömünkben együtt készítettünk egy órarendet, mert hétfőtől megváltozik majd.
A legfontosabb szempontunk az volt, hogy színes, vidám, tavaszias legyen az összhatás, lehetőleg bohókás felhanggal... Így született az órarend, fűzöld alapon, a napokat és az órákat kis gumitartókban csúsztatható kartonlapokra írta Petrám, végül - mikor már én a vagdosás, ő az írást unta el - gombokkal és gyöngyközepű kartonvirágokkal dobtuk fel. Az oszlopelválasztó szaggatott vonal is az ő ötlete volt, mondván, messziről úgy néz ki, mintha varrtuk volna :)
Még azért hátravan a keretezés (nem elég ám, hogy a csücsköket szépel lemintavágóztuk), esetleg egy-két díszítő elem, no és persze a felakasztás.
Az alábbi képek ráadásul egy új korszakomat nyitják meg: már annyira utáltam, hogy ilyen csúnya, semmitmondó fotókat rakok fel, hogy elkezdtem magam beleásni a GIMP használatába. Ezek itt a szárnynyitogatásaim, nézzétek el nekem és értékeljétek a próbálkozást inkább :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése