2010. január 20., szerda

Fehér-ezüst romantika

Ez a kis szettet még régebben fűztem, tegnap pedig fényképeztem és a Meskára tettem.
A medál volt a kiinduló alap, ezt Anyunál találtam, még gyerekkoromból maradt. Egy darabig csak hányódott itthon, aztán ősszel ez a szett lett belőle.
A lánc 44 cm hosszú, a fülbevalók 3-3 centisek az akasztó nélkül. Szerintem bármilyen fehér, feket vagy szürke ruhához illenek, kifejezetten nőies darab lett.
Az első kép teljesen színhelyes, a másik kettőn a részleteket akartam megmutatni, de a vaku miatt annyira csillogott, hogy inkább anélkül készítettem a képeket.
És elkészült tegnap este az XXL ollótartó is, amit Anyunka szántam, de még nem mutathatom, mert ma indult útjára és nem szeretném elrontani a meglepit, ha Anyu esetleg olvasna. Holnapra odaér hozzá és akkor majd itt is "referálok" képekkel...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése