2010. január 19., kedd

Dobozolás

Mint Tóthék.... :)
Az IKEA-ban leltem a hétvégén két doboz-szettet, papírmaséból, fehér színben. 3-3 darab van egy csomagban, én egy négyszögletes és egy kerek szettet vettem.
Vasárnap Petrusommal mindjár neki is estünk a pincében, a bűnbarlangomban, ahol múlt héten végre rendet tettem. Petrusé még nincsen készen, így nem járult hozzá a fotók publikálásához, majd néhány nap múlva :)
Én a magam részéről Ninától kértem egy kis szakmai útmutatást dobozcsinálás ügyben, ő pedig nagyon kedvesen segített is, illetve elküldte nekem ezt a két leírást: http://unikat-vizu.blogspot.com/2009/12/en-igy-keszitem.html, ez egy nagyon jó magyar nyelvű tutorial, ez alapján készítettem a saját dobozomat is. A másik angol nyelvű, de szintén nagyon jól érthető, akár a képek alapján is: http://lynnscrossstitchtutorials.blogspot.com/

A dobozka 10x10 cm-es, és a teteje nélkül (tehát a belmagassága) 7 cm magas. Egy apró rózsamintás vászonnal vontam be, az alsó résznél figyeltem, hogy csak a tető záródási vonaláig érjen az anyag.
Az aljára fehér barkácsfilcet ragasztottam, így nem csúszkál és az anyag széleit is eltakartam vele. A tető szélét rózsaszín, fényes ferdepánttal díszítettem, és ebből készült a masni is, közepén egy fehér fejű gombostűvel (ennek a doboz belsejébe átlógó részét csípőfogóval elvágtam).
A kimaradó részeket és a doboz belsejét csontszínű akrilfestékkel festettem be. Az egész doboz igazán nőies, romantikus lett. Nekem tetszik, de aki magának szeretné, kattintson a Meskámra! :)
Az utolsó fotó nem színhű, de a masni jól látszik rajta.







2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon szuper lett, Zsuzsó!!!
    Hogy van Neked a gyerkőcök mellett ennyi mindenre energiád, fel nem foghatom?! :-)
    De remek, hogy ilyen szépségek készítésére használod fel:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Én is láttam ma a Kinkadedet, nagyon szép, és minden elismerésem a BP sampler miatt, én tutti, nem kezdenék bele :)A dobozról meg annyit, hogy amíg a két kicsi aludt, addig Petrussal együtt "dobozoltunk", így lett egy közösen, beszélgetve eltöltött órácskánk. Remélem, hogy a két pici is eltanulja majd a kreatív dolgok szeretetét és ha nagyobbak lesznek, akkor ez családi hobbi lesz...

    VálaszTörlés