2010. január 9., szombat

Meglepi Jucónak


Még mindig karácsony van! Legalábbis keresztszemes barátném, Jucó tegnap kapta meg a karácsonyi meglepijét. Mint kiderült, rossz címzés miatt, a Magyar Posta fifikás dolgozóinak segítségével azért csak odaért a csomagocska.
A képeket már Jucó készítette, mert amiket én csináltam, azok sajnos elég életlenek lettek...

Én is kaptam tőle karácsonyi meglepit, egy terítőt, keresztszemes betéttel a közepén, metál hímzőfonallal. Nagyon szép, egyszerű, de épp ezért tetszik. Próbáltam ma képeket csinálni, de nem találtam a fényképezőgépünket. Utoljára 3 éves fiam kezében láttam tegnap..... ki tudja, merre jár már azóta :)
Telefonnal csináltam képeket, de nagyon rosszak lettek. Ígérem, hogy megkeresem a gépet és még ma igyekszem pótolni egy posztban. Mindenesetre köszönöm a szép ajándékot Jucó! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése